neděle 28. dubna 2013

T-ereza zdraví

Ahoj lidi,
Vítejte v mém bláznivém světě. Světě patnáctileté Terezy Preisové. Jsem normální (pardon, nenormální)
člověk (...mimozemšťan), který touží po pozornosti. Ano, klidně mě nyní můžete (nesmíte!) nazvat namyšlenou nánou.
Ne, teďka vážně. Blog jsem si založila z nudy a samozřejmě abych ukázala svůj talent. Jsem ta nejlepší na celém světě a na tomto blogu (ale i jinde) mě musíte uctívat. Opět kecám a pozoruji, že se zase nedovedu kontrolovat a moje dementnost se zvyšuje.
Jestli vás tohle odradilo, tak se nedivím. Jestli jste to až sem nedočetli a zavřeli jste tento blog (navždy), tak se vám taky příliš nedivím.
Jo, docela ulítlý začátek, který dokážou pochopit pouze lidi, kterým dávno jeblo. Počítejte s tím, že takovýto článek se už nebude opakovat (no, možná...).
Nazvala bych to tu všehochutí. Občas napíšu něco o módě, občas věci ze života, občas deník a občas přidám nějakou tvorbu. Doufám, že se vám tu bude líbit a že moje dementnosti budete respektovat, případně ignorovat.
Zdravím *Tess

4 komentáře:

  1. Máš moc hezký blog Terez :) Článek mě rozesmál :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Přijdeš mi jako milá, vtipná holka :D

    Těším se na tvoje články:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :D Ty jsi určitě taky, máš blog? Tak to je bezva, že jsem tě zaujala. Snažím se být original :D

      Vymazat